24 mars 2013

Lördag

Vaknade lite före sju idag morse, kan inte förstå. Kunde ändå ligga å vila till hav åtta för då fick jag svar av syrran att vi skulle fara och träna. Sini ända jag tänkte på då jag vaknade så tidigt var att jag skall fara och träna så man får det "undanstökat" redan tidigt från morgonen. Lite tog det emot då min "favorit" dragare drog spinning och bodypump kl 11 & 12 men det blir lite sent då man vaknar så tidigt! Hatar att dega i soffan framför tvn och vänta att tiden skall gå när det är soligt ute, skulle det ha varit skit väder skulle jag lätt ha lämnat i sängen och farit först till 11 :) nåja det blev kettlebell och rpv och sen ännu infrabastu :) efter träningen for vi en sväng till Mommo och moffa. Drack kaffe och umgicks. Klockan tre bar det av mot karperö och fest i lokalin, FSU firade 125 års jubileum. Helt bra fest att arbeta på men hade sett fram emot lite mer avancerat bar jobb! :)





2 kommentarer: